donderdag 11 april 2013

Review: Japanese Cherry Blossom van the Body Shop

Ik had laatst in een shoplog laten zien dat ik (eindelijk) de eau de toilette ganaamd Japanese Cherry Blossom. Ik ga nu het verhaal erachter vertellen wat wel veel lezers al aangehoord zullen hebben. Ik had dus een sample van dit geurtje meegekregen en ik rook er aan en ik dacht: Hey, deze is eigenlijk best wel lekker, waarom gebruik ik hem niet gewoon? En dat heb ik gedaan. Hiermee was het de eerste sample die ik h°gebruikt heb en dan ook nog eens helemaal op. Dus ja, toen hij op was heb ik dus de eau de toilette gekocht, want het was ook echt een sample van de eau de toilette. 

Nou, dit is het flesje dan. Ik vind het een heel mooi flesje, er staat dus in het roze een soort Japans torentje op met van die Japanse bloesems en ook een bloesemtak. Nou ja, heel simpel dus, maar juist daardoor eigenlijk ook heel chique. Het staat wel mooi tussen je parfum collectie. In één zo'n flesje zit 50 ml.

Oké, genoeg gepraat over het uiterlijk, dit is natuurlijk waar het echt om gaat: hoe is het geurtje? Nou ja, op het kaartje wat aan de dop zit staat dat het zou moeten ruiken naar bloesems in een park in Japan. Dan moet ik eerlijk zeggen, ik heb geen idee. Ik ruik over het algemeen niet erg veel aan bloemen, en ik heb nog nooit aan een bloesem geroken. Maar ja, het is wel een beetje een bloemen geur. Het is een zacht zoet geurtje, maar het gaat ook wel een beetje de frisse kant op. Het is moeilijk te beschrijven. Het is niet een zwaar luchtje, wat ik zelf wel positief vind, want als ik naar school ga en er hangt een hele parfum-walm om je heen, is dat ook wel heftig. Het is dus geschikt voor naar school.

Het kaartje zegt dat er ook natuurlijke producten in zitten. Het ruikt inderdaad wel natuurlijk, moet ik zeggen. De ingrediënten staan allemaal in het Engels, en het zijn ook nog eens allemaal ingewikkelde namen. Je zou zelf kunnen kijken in de winkel, natuurlijk.



Nou, dit was dan de review, het is best een kort artikel, dat heeft er mee te maken dat ik me helemaal niet lekker voel op het moment dat ik dit schrijf en bovendien nog niet zo goed ben in het schrijven van reviews. Ik hoop dat jullie toch van het artikel genoten hebben.
Babette



2 opmerkingen:

  1. Het klinkt heerlijk! Ik zou je graag willen volgen maar er staat geen 'follower' button op je blog, je kan dat bij je 'indeling' van je blog toevoegen. Volg je me alvast terug? xC
    http://thisrecklessgirl.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks! Ik zal kijken naar die button. Ik heb alleen geen idee hoe dat allemaal zit met bloglovin en zo. Ik heb er namelijk geen account op.

    BeantwoordenVerwijderen