zondag 14 april 2013

Niet meer altijd om de dag een artikel

Hoi mensen, dit is waarschijnlijk geen goed nieuws voor jullie, maar ik heb besloten dat ik niet meer om de dag een artikeltje ga schrijven. Blogspot heeft namelijk sommige instellingen veranderd en dat wil ik dus eerst even uitzoeken. Een andere rede is school. Ik heb het de laatste tijd best wel druk, dus een blog is dan niet erg handig te combineren. Ik heb trouwens ook niet altijd inspiratie voor een artikel. Het word nu dus weer hetzelfde als eerst. Een of meerdere keren per week een artikel of even een week geen. Dit is wat makkelijker voor me. Misschien komt er een vaste dag per week wanneer ik een artikel schrijf, misschien niet. Als dat wel zo zou zijn, zou ik dat dan wel even van te voren zeggen. Misschien ga ik na een tijdje weer om de dag bloggen, hoor, maar nu even een tijdje niet. Nou, dit wou ik even zeggen. Babette p.s. waarschijnlijk ga ik volgende week weer om de dag bloggen, maar ik beloof niks.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen