dinsdag 2 april 2013

Nails inc. magnetic polish

Vrijdag ben ik weer eens naar Leidsehagen geweest en daar liep ik de V&D in. Bij de V&D hebben ze ook allemaal make-up van Sephora. Het was op deze afdeling heel druk, dus ik wou wel eens weten wat daar aan de hand was! Het bleek sale te zijn omdat Sephora uit Nederland gaat. Dit vind ik wel echt heel erg jammer. Sephora is namelijk gewoon het make-up walhalla! In elk geval, ik kwam er iets heel erg leuks tegen waar ik wel vaker van gehoord had. Namelijk nagellak waar je met een magneetje overheen moet gaan en dan krijg je een soort streepjes. Ik was razend enthousiast om dit uit te proberen en natuurlijk ook om hier een review over te schrijven! Dus hier komt-ie!

Dit is het flesje. Op zich valt er niet zoveel op, behalve dat de substantie misschien een beetje raar is, maar voor de rest zie je niet echt iets.

Maar wat blijkt, het ding waarvan je verwacht dat het de dop is, kun je er af halen. Erbovenop zit dus het magneetje waar je dus uiteindelijk de streepjes mee moet maken.

Dit is dus het magneetje, zie je dat uitsteeksel onderaan? Dat kun je tegen je vinger aanhouden zodat het magneetje niet op je nagel zit, want dat is dus niet de bedoeling. Ik vind dit wel handig, anders moet je heel erg opletten.

Zo moet je het magneetje dus boven je vinger houden.

Hoe het nou werkt
Ik zit nu wel te praten over hoe dat nou in elkaar zit enzo, maar hoe dit werkt heb ik nog niet verteld. 
stap 1. Lak in een keer een laagje over je nagel heen, het maakt niet uit of het niet dekt.
stap 2. Houd nu het magneetje erboven zoals op de foto.
stap 3. Nu herhaal je stap 1 en 2, net zo lang totdat de kleur goed dekt, en je bent klaar!

En dan is dit het resultaat! Ik heb er drie laagjes overheen gedaan en toen was ik tevreden. Ik heb het alleen op mijn ringvinger gedaan omdat ik het persoonlijk anders te druk vindt, maar je kan natuurlijk ook je hele hand doen. De rest van mijn nagels heb ik in een kleur grijs gelakt, want dit lakje is ook een soort grijs. Ik ben tevreden over het resultaat, het ziet er leuk uit en zeker een optie als je eens wat anders wil. Het is wel jammer dat je drie laagjes moet aanbrengen voordat het goed dekt, maar oké, je kan niet alles hebben. 

Nou, dit was de review, het is dus een grappige optie als je eens wat anders wil. Trouwens, als jullie willen dat ik een video maak over hoe je dit nou precies moet aanbrengen, kunnen jullie het zeggen in de comments. 
Babette

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja, ik was ook echt enthousiast! Ze hebben tegenwoordig zo veel leuke dingen om makkelijk een soort nail art te maken!

      Verwijderen