dinsdag 30 april 2013

Mijn outfit, nagels en make-up met koninginnen dag

Hoi mensen, zoals jullie waarschijnlijk allemaal wel weten is het vandaag koninginnen dag (man, wat een moeilijk woord om te schrijven, eigenlijk) en ik wou even laten zien wat ik aan heb op de dag dat we een koning hebben gekregen.

 
 Ik had eigenlijk iets heel simpels aan, een veel te groot T-shirt met mijn naam aan de achterkant wat ik ooit op de basisschool heb gekregen. Best lelijk, eigenlijk. Om het wat leuker te maken heb ik mijn spijkerblouse van the Stone eroverheen gedaan en de onderkant van het shirt had ik in mijn broek gestopt. Simpel, maar wel degelijk oranje.

Dan de make-up. Of nou ja, het gezicht. Dit zeg ik omdat ik rood-wit-blauwe vlaggetjes op mijn gezicht had gedaan met een of ander schmink ding. Voor mijn ogen had ik gewoon mascara op en een zwart lijntje onder mijn ogen.

En mijn nagels had ik, lekker origineel, rood-wit-blauw gemaakt. Ik wou mijn ringvinger oranje maken, maar toen kwam ik tot de schokkende ontdekking dat ik geen oranje nagellak heb. Dus tja, moet ik het hier maar mee doen. Ach, het is wel leuk. Ik had nooit eerder rood-wit-blauw nagels gemaakt omdat ik de nail-art pas een paar weken geleden heb ontdekt, tenminste doen ben ik het zelf daadwerkelijk gaan doen.

Nou, dit was het, geen lang artikel, maar wel even leuk. Ik wens jullie allemaal een hele fijne koninginne-dag!
Babette



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen