woensdag 3 april 2013

Mijn lente-favorieten

Hoi mensen! Vandaag een artikel waarin ik vertel wat mijn lente-favorieten zijn. Het zijn geen favorieten die ik echt elk jaar gebruik of zo, maar dingen waarvan ik weet dat ik ze veel ga gebruiken of dragen. Dingen die ik heb gekocht voor de lente die nu al mijn favorieten zijn, ja, zo kan ik het beter zeggen. Ik hoop alleen dat de lente snel komt, want kom op! Dit kan je geen lente noemen. Nou ja, ik kan maar beter gewoon beginnen met het artikel!

Als eerste deze blush, want roze wangetjes, dat hoort toch gewoon bij de lente? Oké, ik geef toe, ik heb hem ook wel eens in de winter gebruikt, maar goed, hij is vooral leuk in de lente. Hij is trouwens van de Hema (jullie hebben denk ik wel gemerkt dat ik make-up van Hema heel leuk vind, denk ik).

Als favoriet lipproduct voor de lente heb ik dit lipgloss-tube geval. Ik vind alleen de verpakking al heel schattig en omdat hij niet supergroot is, kan je hem makkelijk meenemen. Hij heeft wel een beetje een koraal kleurige gloed als je goed kijkt, maar voor de rest heeft hij niet zoveel kleur. Er zitten ook een beetje glitters in, trouwens.


Voor sieraden heb ik deze oorbellen die van de V&D komen. Ik vind ze heel leuk en heb ze nog niet zo lang. Ze waren precies wat ik zocht. Ik zocht namelijk leuke hangoorbellen met een goud-achtige kleur, en die heb ik gevonden. Ik weet niet, ik vind ze gewoon heel leuk. Je hoeft ze natuurlijk niet perse in de lente te dragen, maar ze passen wel bij de lente.

Als kledingstuk heb ik dit koraal kleurige jurkje, dat jullie al voorbij hebben zien komen in een shoplog. Dit is gewoon onmogelijk om in de winter te dragen, nou ja, met een panty en iets eroverheen natuurlijk wel, maar ik vind het persoonlijk leuker om deze gewoon zo te dragen.

Oké, dit parfum heb ik (nog) niet in mijn bezit, met de nadruk op nog, want ik ga hem zeker kopen. En dan heb ik het over het parfum Japanese cherry blossom van the body shop. Ik kreeg de sample ervan mee en het is de enige sample ooit die ik ook daadwerkelijk gebruikt heb, ik denk dat ik hem nog maar een keer op kan doen en dat hij dan op is. Helaas. Het is een heerlijk zoet geurtje, maar hij is niet te zwaar, er hangt geen hele walm om je heen, wat bij andere parfums nog wel eens het geval kan zijn.

Dit was dan zeg maar het kartonnetje van de sample. Het flesje zelf was gewoon doorzichtig.

Dan dit lakje van de Hema (die zag je denk ik wel aankomen). Ik heb hem nog niet gedragen, en dat ga ik denk ik ook pas doen als het echt lekker weer is. Nou ja, hier valt niet zoveel over te zeggen voor de rest.

En dan mijn trots, het urban decay naked 2 palette. Omdat er allemaal warme kleuren in zitten die glinsteren in de zon, vind ik dat het wel mooie kleuren voor de lente en zomer zijn. Je kan ze natuurlijk ook in de winter dragen, omdat warme kleuren ook bij de winter passen, maar oké, daar hebben we het nu even niet over. Jullie kunnen hier trouwens nog een review van verwachten (weet nog niet of het doorgaat).


Nou dan waren dit mijn favorieten (alvast voor de lente). En weer, werk nu eindelijk eens mee! Anders kunnen deze favorieten toch niet gedragen worden! Oké klagen heeft geen zin. Goed, laat ik ophouden met onnodige dingen zeggen en gewoon dit artikel afsluiten. Nou, bij deze, doei!
Babette


2 opmerkingen: