zaterdag 6 april 2013

Low-budget aanraders

Oké, vandaag wou ik het hebben over mijn low-budget aanraders. Sommige mensen geven veel geld uit aan make-up, andere doen dat liever niet. Dat is helemaal niet erg, want daarvoor heb je de low-budget producten! Ze zijn natuurlijk niet allemaal slecht, maar ook niet allemaal goed. Vandaag laat ik mijn aanraders zien!

Als eerste de lipstick in de kleur 'All about cupcake' van essence. Bij low-budget make-up kom je toch heel vaak bij Essence uit, wat je ongetwijfeld al in de gaten hebt. De lipstick blijft niet erg lang zitten, misschien een uurtje of twee? Maar ach, wat maakt het uit. Want als je iets een leuke kleur vind, dan is het het toch absoluut waard om hem een paar keer bij te werken? Het is geen felle kleur, dit, maar het geeft je lippen toch een roze kleurtje. Ik las hier een keer een review over, en ik was op zoek naar een niet al te felle lipstick, dus nam ik hem lekker mee. Deze lipstick is geschikt als je niet wil dat je lippen enorm knallen, maar er toch een leuk kleurtje op wil. Volgens mij was deze drie of vier euro, mischien iets goedkoper, maar in elk geval niet duurder dan dat.

Nog een merk dat bekend staat op zijn goedkope producten is Catrice. Ik heb hier een van de smokey eye paletjes met de naam 'You did that'. Ik vind niet dat het nou van die smokey eyes kleuren zijn, maar je kunt er toch een mooie donkerpaarse ooglook mee maken. De allerdonkerste kleur is trouwens een donkerpaarse eyeliner. Leuk! Het staat extra mooi als de kleur van de eyeliner bij de kleur van de oogschaduw past, dus dat is erg handig! Volgens mij kostte deze vier of vijf euro. Misschien zes? Ik weet het niet meer. Maar hij was in elk geval niet duurder dan zes euro.

Dan dit wenkbrauw potlood van de Hema. Jullie weten inmiddels denk ik al dat ik een groot fan ben van de Hema producten, en dan heb ik het niet alleen over make-up. Maar goed, ik dwaal af. Het is een handig potlood wat ik al vaker voorbij is gekomen bij verschillende beauty-bloggers. Ik heb hem in nummertje 09. Ik gebruik zelf het potlood nooit, maar alleen het borsteltje om mijn wenkbrauwen even in model te 
'kammen'. Volgens mij was de prijs rond de drie, vier, hoogstens vijf euro.

Dan een Hema oogschaduw palette wat twee grijze kleuren bevat. Jullie hebben hem al een keer in een ander artikel gezien, maar ik wou hem hier toch ook even snel vermelden (let trouwens niet op het ongelofelijk smerige doosje). Ik combineer deze kleuren dus altijd samen en ze blijven goed zitten als je er wat oogschaduwbasis onder draagt. Hij was ongeveer drie, vier, of vijf euro.

En als we het dan toch over oogschaduwbasis hebben kan deze oogschaduwbasis van (ja alweer, ik kan er gewoon niks aan doen) Hema. Ik vind dit echt gewoon een hele goede kwaliteit, en hij bevalt gewoon goed. Mijn oogschaduw blijft de hele dag (oké, niet 's avonds laat, maar dat is ook niet echt nodig, lijkt mij) goed zitten en het ziet er gewoon goed uit. Mijn oogschaduw krijgt er ook veel meer pigment van, moet ik zeggen. Ik vind dit echt een aanrader en als jullie er een review over willen kunnen jullie dat natuurlijk altijd achterlaten in de comments. 

Nou, dit was het alweer, ik hoop dat je er wat aan hebt gehad!
Babette
P.S Ik weet niet of het je al is opgevallen, maar ik schrijf tegenwoordig om de dag een artikel, dat is wel handiger dan zomaar een willekeurige dag in de week, ik probeer het vol te houden!







4 opmerkingen:

  1. Dat oogschaduw palette van Catrice ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hij is erg mooi! Ik kocht hem zelf ook nadat ik er een review over had gelezen.

      Verwijderen
  2. Ik gebruik de oogschaduwbasis van de HEMA ook en ben er ook heel tevreden over :)!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog. Dit houdt in dat je reclame mag maken voor de 3 leukste artikelen die je afgelopen week geschreven hebt, inclusief een foto en een link naar jouw blog! Super leuk toch! Ik zou het leuk vinden als je mee zou doen!

    Liefs Rosie
    Lifebyrosie.nl

    BeantwoordenVerwijderen