dinsdag 9 april 2013

Hema nagellakjes

Ik ging en tijd geleden weer eens naar de Hema en ik zag een paar lakjes staan die ik al een tijdje wou en een paar die  ik gewoon leuk vond. Uiteindelijk heb ik er vier meegenomen, wat niks voor mij is, ik neem er eigenlijk altijd maar een tegelijk mee, maar goed nu dus niet. Ik denk dat dit hele leuke opties voor de lente zijn.

Dit zijn ze dan. Ik vind het echt van die leuke lente kleurtjes! Ze zijn allemaal creamy, want ik hou niet zo van nagellak met shimmer.

Dit is de eerste, hij heeft geen naam, (zoals altijd bij Hema) dus hij heeft alleen een nummer en dat is nummertje 814. Ik vind hem heel mooi, het is een koraal kleurtje en aangezien ik nog geen nagellak met koraal kleurtjes had, vond ik het een goed idee om deze mee te nemen. Hij lakt wel streperig, dus dat is wel irritant. Hij bleef zo'n drie a vier dagen op mijn nagels zitten. Ik vind dit prima kwaliteit voor een nagellakje van maar twee euro vijftig.

Dit is de swatch. De kleur op je nagels is koraal, maar als je er te lang naar kijkt begint hij in oranje te veranderen. Ik vind dit echt een mooie kleur due van je nagels af spat. Hij is wel wat meer geschikt voor de zomer en lente, want dan zie je dat soort felle kleuren wel meer, maar je kan hem natuurlijk dragen wanneer je wil.


Nummer 848 lijkt als je hem zo bekijkt gewoon grijs, maar hij nijgt een beetje naar leger groen als je hem op je nagels hebt. Ik vind dit wel een apart kleurtje. Hij lakt net zoals de vorige streperig, maar dat maakt niet echt veel uit, vind ik. Al helemaal als je naar de prijs kijkt. Als je hem gewoon wat dikker aanbrengt heb je er ook geen last van. Dit is dus ook weer zo´n creamy kleurtje, wat ik persoonlijk leuker vind dan shimmer.

Dit is de swatch op mijn nagels. Je kan hier goed zien dat de grijze kleur een beetje naar leger groen nijgt.

Dan nog zo´n fel kleurtje wat lekker van je nagels spat. Dan heb ik het over nummer 835. Een meisje op school droeg een keer zo´n kleur en ik vond het gelijk leuk. De substantie is niet anders dan de rest van de lakjes en het is dus weer een creamy kleurtje. Het is een beetje een paars/blauwe kleur, best verwarrend. Ik ben erg blij met dit kleurtje. Dit is eigenlijk ook mijn favoriet.

Dit is de swatch. Zoals je ziet is hij op je nagels heel fel. Misschien nog wel feller dan hij er uitzag in het potje. Ik ben dus helemaal weg van dit lakje.

Dit is het laatste lakje, nummer 832. Dit kleurtje zie je nu behoorlijk vaak vorbij komen. Een lichte, beetje lila kleur. Ik vind hem persoonlijk op de kleur ´Go ginza´ van Essie lijken. Nou ja, dit is een goedkopere versie dus. De substantie is niet anders dan die van de andere lakjes, maar wat hij wel deed, in tegenstelling tot de rest, was barsten. Er kwamen na ongeveer drie dagen allemaal lijnen op en toen begonnen er stukjes af te vallen. Hij barstte dus letterlijk uit elkaar, iets wat ik eigenlijk nog nooit gehad heb. Nou ja, ik weet niet of hij dat standaard doet, want ik heb hem nog maar één keer opgehad, maar toch wou ik het even zeggen. Behalve dit en het feit dat hij net als de rest streperig lakt, is het een prima lakje.

Dit is hem op mijn nagels. De kleur is op je nagels wel duidelijker dan in het potje.


Nou, dat was de review over dezze vier leuke kleurtjes! Ik hoop dat jullie van het artikel genoten hebben en tot de volgende keer!

3 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren! Ik volg je via Bloglovin! Volg je me terug? (: x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vond ze ook mooi! Heb alleen geen account op bloglovin, maar ik ga zeker een kijkje nemen op je site!

      Verwijderen
    2. Huh, wat raar! Ik heb je blog wel op bloglovin gevonden, en ik volg je daar gewoon.

      Verwijderen