donderdag 21 maart 2013

Trends van de laatste tijd

De laatste tijd zijn er behoorlijk wat trends voorbij gekomen en ik vond dat ik er een artikel over moest schrijven. Dit zijn niet allemaal trends die ik ook echt leuk vind, maar de meeste wel. Alle foto's in dit artikel zijn afkomstig van lookbook.

Deze is al wat ouder, maar dat zegt niet dat hij uit de mode is: Het kraagje, wat een peterpan- collar heet (heb trouwens geen idee of je het zo schrijft). Ik heb zelf één blouse die dit heeft in bezit. Ik vind dit persoonlijk heel erg leuk en ook wel schattig. Ik vind de hele outfits van dit meisje trouwens heel leuk!

Deze is ook behoorlijk bekend, de mouwloze blouse. Ligt het trouwens aan mij, of zijn blousjes over het algemeen deze winter heel erg in geraakt? Hoe dan ook, ik vind zo'n mouwloze blouse echt heel leuk en tot mijn eigen verbazing heb ik er nog geen. Snel wat aan doen, dus! Met zo'n shortje vind ik het trouwens ook een leuke combinatie. Lekker zomers!

Wat ik vooral bij Amerikaanse youtubers veel voorbij zag komen, waren kleren met het zogeheten peplum effect. Ik vind het niet heel erg leuk, maar bij bijvoorbeeld een mouwloze top of een mouwloos jurkje vind ik het wel mooi. Ik weet nog niet of ik dit zelf zou dragen.

Op deze foto zie je goed wat ik bedoel met een peplum effect bij een mouwloos jurkje.


Dan nog zoiets waarvan ik niet weet of ik dit zou durven dragen, een rok of jurk met een high-low effect. Ik vind het wel heel mooi bij anderen. Ik vind eigenlijk de hele outfit behalve de schoenen leuk.

Hier zie je hoe je zo'n rok ook zou kunnen combineren.

Dit is dan weer iets wat ik wel zou dragen, misschien zou het een tijdje duren voordat ik er echt mee naar school zou durven, maar naar de stad of zo zou ik hem wel dragen. En dan heb ik het over de ontzettend gave galaxy leggings! Ik vind dat dit meisje hem heel leuk heeft gecombineerd met haar spijkerblouse. Trouwens, leggings met printjes over het algemeen zie je ook behoorlijk vaak!

Ik denk dat heel veel mensen dit item in hun kast hebben hangen, de oversized trui. Ik heb er zelf ook een paar, ik vind ze zo leuk! Je kan ze trouwens ook dragen met een legging met een patroontje. Ik vind dan wel dat je trui over je billen moet vallen, anders voelt het voor mij een beetje raar. Het voelt voor mij dan eigenlijk net zoals een maillot dragen zonder rokje of jurkje.

En tot slot: Dr. Martens. Ik heb het dus over de stoere boots die het meisje draagt. I love it! Helaas heb ik er nog geen. Mij maakt het niet uit of het echte of neppe zijn, het is gewoon een gaaf model voor schoenen! Je kan ze ook met lekker veel combineren, van superstoer met bijvoorbeeld een trui met studs bij de schouders, naar heel lieflijk met bijvoorbeeld een leuke blouse.

Nou dat waren dan wat trends die je vaak voorbij ziet komen. Ik zeg niet dat dit DE trends zijn en dat dit ze allemaal zijn. Ik kan er zo nog wat bedenken, maar dan zou dit artikel oneindig lang worden! Ik hoop dat jullie van het artikel hebben genoten en er misschien ook nog wel inspiratie uit hebben gehaald!
Babette


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen