vrijdag 1 maart 2013

Shoplog Leidsehagen

Een paar dagen geleden besloten mijn moeder en ik om eens lekker te gaan shoppen in Leidsehagen, en daar moest natuurlijk een shoplog over gemaakt worden! Er zitten ook een paar dingen bij die ik laatst gekocht heb, maar omdat dat er te weinig waren voor een shoplog doe ik ze er even bij. Ik geef het aan wanneer ik ze niet in Leidsehagen gekocht heb.

Als eerste gingen we naar de H&M, mijn favoriete kledingwinkel.
Ik zag eigenlijk niet zo veel leuks. Dat komt waarschijnlijk doordat de overgang van winter naar lente aangebroken is. Tenminste, dat denk ik. Toch zag ik dit kanten shirtje, waar ik natuurlijk wel een wit hemdje onder ga dragen. Ik dacht dat dit wel leuk te combineren zou zijn met mijn zwarte blazer. Hij kost 24,95, wat ik persoonlijk wel een beetje duur vind voor zo'n shirtje, al helemaal als je gewoonlijk naar de prijzen van de H&M kijkt.

Ook zag ik dit leuke ding. Ja, ik wist niet hoe ik het moest noemen, maar aan dat gouden geval zit een elastiekje vast en als je er dan een staart mee hebt gemaakt, doe je het gouden ding er omheen. Ik dacht dat het wel leuk zou staan en ook best wel chique. Ik ben erachter gekomen dat dit ding een haircuff heet. Deze kost 3,95.

Als we dan toch over dingen die op het woord 'cuff' eindigen gaan praten, kan dit er ook nog wel bij. Iets wat ik al een tijdje gaaf vond staan bij anderen en wat ik nu zelf heb gevonden: Een earcuff. Ik had wel verwacht dat ze zoiets bij de H&M hadden, en ja hoor, ik vond er een. Ik vind dit heel erg stoer staan! Het waren er eigenlijk twee aan een kaartje, maar ik ga er dan een dragen. Ze kosten 4,95

Dit was alles wat ik bij de H&M kocht. We liepen een paar andere winkels binnen, maar daar zagen we even niks leuks. Totdat we de Hema in liepen. Goed, het is een ding, maar toch leuk.
Ik kocht namelijk dit leuke strikje! Ik had wel vaker op sites gezien dat iemand dan twee plukjes haar naar achteren deed en er dan zo'n strikje in deed. Ik denk dat het extra schattig staat als je je haar er dan bij krult. Dit strikje kostte 2,95.

Aangezien ik een nieuwe telefoon ga kopen, liepen we naar een telefoonhoesjes winkel en kochten er een hoesje.
En dat is deze geworden. Ik koos een Amerikaanse vlag omdat ik best graag een keer naar Amerika zou willen. En gewoon omdat ik het leuk vond staan. Hij was, zoals je al kan zien 10 euro.

En dat was alles wat ik in Leidsehagen gekocht heb. Niet veel, ik weet het, maar ik zag gewoon niet zoveel leuke dingen. Nu komen de dingen die ik niet in Leidsehagen gekocht heb, maar toch nog even wou laten zien.

Dit zijn de dingen die ik kocht in een winkeltje dat S-like side heet. Ze verkopen er best wel leuke dingen en ik koop er soms iets.

Hallelujah, wat een uitdaging was het om deze sjaal op de foto te zetten! Ik heb hem uiteindelijk maar op mijn bureaustoel gedrapeerd. Het is een felle sjaal met een aztec achtige print. Als je goed kijkt zie je dat er ook nog eens kwastjes aan zitten, wat wil je nog meer! Helaas, ik heb hem al gedragen en ook het prijskaartje er al afgeknipt, dus ik heb geen idee hoeveel/weinig hij kostte.

Aangezien ik aztec achtige dingen de laatste tijd heel erg leuk vind, nam ik deze oorbellen ook lekker mee. Ik vind ze echt supergaaf. Ze kostten 4,95.

Dan had ik nog een ding van de Kruidvat (of het Kruidvat, ik heb echt geen idee!).
Namelijk de essence lipstick in kleur 53, genaamd: 'all about cupcake'. Het is een niet heel erg opvallend, roze kleurtje, maar dat is precies waar ik naar op zoek was. Ik heb namelijk alleen maar opvallende, rode lipproducten en dan is het ook wel eens fijn om iets minder opvallends te hebben.
Je ziet het niet erg goed, maar dit is de swatch op mijn hand. In het echt zie je hem wel beter.

Nou, dit was het dan wat ik gekocht heb. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden.
Babette

2 opmerkingen:

  1. Die oorbellen zijn leuk! En dat shirtje bij de H&M had ik ook al gespot!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat shirt had ik ook al gezien! Ik dacht: nou neem ik hem mee!

    BeantwoordenVerwijderen