woensdag 6 maart 2013

Outfit of the day

Hoi allemaal, vandaag bedacht ik me dat het leuk zou zijn om een outfit of the day te maken, aangezien ik een shirt dat ik aan heb ook al heb laten zien in het vorige artikel. Misschien is het dan leuk dat jullie zien hoe ik het shirt heb gecombineerd. Dit droeg ik trouwens op een normale schooldag.
Ik heb hier  het kanten shirt aan wat ik al heb laten zien in het vorige artikel. Het komt van H&M. Mijn broek komt van Bristol. Eigenlijk koop ik nooit wat bij Bristol, maar als het om broeken of schoenen gaat wel. De blazer die ik draag komt ook van H&M. Als je goed kijkt zie je trouwens dat ik een stukje van de mouwen van het kanten shirt onder de mouwen van de blazer heb laten uitkomen. Ik vond het gewoon een schattig effect geven.

De robotketting die ik draag hebben jullie ook al voorbij zien komen. Ik vind hem gewoon zo leuk! Hij past ook bij veel dingen.

De oorbellen die ik draag hebben jullie óók al voorbij zien komen in een andere shoplog. Oké, dit is echt een outfit met dingen die jullie al hebben gezien. Maar goed, ik heb de oorbellen gewoon vaak in omdat ze bijna overal bij passen. Mijn haar droeg ik los die dag.

Dit was de outfit! Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden en ik schrijf snel weer! Doei!
Babette

4 opmerkingen: