dinsdag 12 maart 2013

Hema make-up: afraders en aanraders

Dit artikel gaat over welke Hema make-up nou van goede en welke nou van slechte kwaliteit is. Er zijn wel degelijk Hema make-up producten van goede kwaliteit, maar er zitten er ook een paar van slechte kwaliteit bij.

Als eerste deze eyeliner. Ik heb hem bijna elke dag op, en ik vind hem prima. Aan het einde van de dag zit hij niet meer zo goed, maar dat komt doordat ik (aangezien ik een kwart Indonesisch ben) een soort hangende oogleden heb. Zo'n stiftje als eyeliner is trouwens heel handig! Dit is een aanrader dus.

Dan dit oogschaduw pallette met grijze kleuren. Excusez moi voor de verschrikkelijke belichting, maar de zon schijnt heel fel en dan zie je de streepjes van de luxaflex nogal goed. Dit is een aanrader, de twee kleuren, die ik altijd met elkaar combineer, blijven goed zitten en zien er mooi uit.

Dan dit palette met vier kleuren in bruine tinten. Nou, hij mag dan vier kleuren hebben, maar een aanrader is het absoluut niet! Hij heeft veel te weinig pigment en als je dan zoveel lagen aangebracht hebt dat hij redelijk zichtbaar is, blijft hij niet goed zitten ook. Nee, ik draag deze nooit meer.

Dan deze lipgloss. Hij blijft ongeveer vijf minuten zitten en dan mag je hem opnieuw bijwerken. Nee, een complete afrader is dit.

Dan de nagellakjes van de Hema. En daarmee bedoel ik dus gewoon de lakjes over het algemeen bij Hema. De kwaliteit hiervan is prima. Op het moment dat ik dit schrijf heb ik er ook een op. Ze blijven een dag of drie helemaal zitten voordat ze (kleine) schade vertonen. Ik ben hier wel tevreden over. Aanrader dus!

Dan heb ik dit wenkbrauw potlood in kleur 09. Aan de ene kant zit een potlood en aan de andere een borsteltje. Ik heb best makkelijke wenkbrauwen, dus ze alleen even goed doen met het borsteltje is voor mij genoeg. Ik ben hier tevreden over! Een aanrader.


En dan tot slot deze koraal-kleurige lipstick waarvan ik geen idee heb of ze hem nog hebben. Ik kocht hem namelijk vorig jaar. Ik ben tevreden over de kwaliteit hier van. Hij blijft lang zitten, maar als je wat eet vervaagt hij wel een beetje. Dit is een aanrader!

Nou, dat was het en misschien is dit handig, of haal je inspiratie uit de producten.
Babette

2 opmerkingen: