vrijdag 22 maart 2013

Bestelling H&M

Hoi allemaal! Thuis krijgen we altijd een boekje van de H&M met de nieuwste collecties opgestuurd, omdat mijn moeder daar op geabonneerd is. Als je dan iets leuks tegen komt, kun je een nummer bellen en het bestellen, heel handig. Dit heb ik laatst ook weer gedaan, ik heb dus een paar leuke dingetjes die ik wou laten zien!

Als eerste heb ik een bordeaux rood shirtje met korte mouwtjes. Het is nu lente, dus ik besloot dat ik een beetje lente kleding moest kopen. Je kan het niet goed zien, maar van achteren zit er een gouden rits die niet helemaal doorloopt. Het enige nadeel hiervan is dat je haar (nou in ieder geval mijn haar) enorm in de klit gaat doordat het elke keer langs die rits komt. Dat is wel een klein min puntje. De bovenkant is een beetje doorschijnend. Ik had een keer ergens een meisje gezien met bruin haar dat zoiets droeg, en dat vond ik heel mooi bij haar haarkleur staan. Aangezien ik ook bruin haar heb dacht ik dat het dan wel leuk zou zijn. Hij kostte 9,95 (euro voor de duidelijkheid).

Dan deze tanktop. Ook weer zo'n aankoop voor de lente of zomer (oke, alles wat ik kocht is voor de zomer of lente, maar goed). Hij heeft een soort tribal printje wat ik erg leuk vind. Ik denk dat deze ook leuk te combineren is met een spijkerblouse.

Als laatste voor wat ik aan kleding kocht heb ik dit koraalkleurige jurkje. Hij heeft een heel klein beetje een high-low effect, wat hem extra zwierig maakt. Hij ziet er zo een beetje uit als een soepjurk, maar als je  hem aan hebt is dat niet zo. Toch vind ik hem leuker met een zwarte brede tailleriem.

En als laatste heb ik dit leuke ringensetje. Ik droeg voorheen best wel weinig ringen, maar ik had ook geen leuke ringen. Tenminste die ik op dit moment leuk vind, dan. Ik had al wat ringen gekocht, maar ik vond toch dat ik deze daar ook aan toe moest voegen.

Nou, het was niet veel maar toch wel even leuk om te laten zien in een artikeltje! Ik hoop dat jullie ervan hebben genoten!
Babette

2 opmerkingen: