zaterdag 2 februari 2013

Shoplog Den Haag



Vandaag ben ik met mijn moeder naar Den Haag geweest om lekker te shoppen. Ik heb een hoop leuke dingen gekocht en heb een hele leuke dag gehad!


Als eerste liepen we de V&D binnen, en daar hebben ze allemaal make-up van Sephora, dus daar gingen we natuurlijk uitgebreid rond gaan snuffelen. Mijn moeder en ik noemden het ‘Het make-up walhalla’ Ik zag deze lipgloss, en ik was verliefd! Ik ben dol op rode en koraalrode lip-producten, dus hier was ik heel blij mee! Ik ga hier nog een review van maken, dus dan krijgen jullie er meer info over.


Tussen de spullen van Sephora stond er ook een rek met allemaal lipbalms. Een van mijn doelen was een     goede lipbalm kopen, aangezien mijn lippen met deze kou onder de velletjes zitten en ook gebarsten zijn. Ik had veel goeds over de lipbalms van Burt’s  Bees gehoord, dus dat kwam goed uit. Je ziet hem trouwens ook op je lippen. Hij geeft een hele mooie glans met een beetje glitters erdoorheen. Ik ben hier echt heel erg blij mee!


 Dit is hem open.


Het schijnt dat het deze winter nog gaat vriezen en aangezien ik nog steeds geen leuke muts had, keek ik bij V&D ook gelijk of ze mutsen hadden. E n die hadden ze! Ik koos deze omdat ik net een beertje lijk als ik hem op heb. De rest van de dag in Den Haag heb ik hem opgehouden. Ik vind hem zo schattig!


Ik was tussen de sieraden aan het kijken en meteen viel dit setje oorbellen mij op! Ik vind ze echt heel stoer, maar je zou ze ook heel classy kunnen combineren. Mij doen ze denken aan studs. Ik heb de laatste tijd bijna geen oorbellen meer in omdat ik tussen de mijne ineens geen leuke meer kon vinden. Misschien was het ook te lang geleden dat ik nieuwe kocht. Ik kan het me niet eens meer herinneren.  Hoe dan ook, ik heb nu in elk geval deze!



Dit waren de spullen die ik bij de V&D heb gekocht. Na de V&D liepen mijn moeder en ik naar de H&M.






 Ik had bij H&M namelijk een keer hele leuke oorbellen gezien en die wou ik nu kopen.  Helaas hadden ze ze niet in Den Haag. Ik had ze namelijk in Leidsehagen gezien. Maar in plaats van de oorbellen waar ik eigenlijk voor kwam, zag ik dit supergave setje! Ik was al een hele tijd opzoek naar aztec achtige oorbellen en ik kon ze maar nergens vinden. Bij de H&M in Den Haag dus wel!




Dit was mijn shoplog. We zijn ook naar andere winkels geweest hoor, maar daar zagen we even niks leuks. Tenminste, niet  zo leuk dat je het wil kopen. Achteraf valt het wel mee met hoeveel het is, maar het lijkt gewoon altijd zo veel als je aan het shoppen bent. Ik heb echt een leuke middag gehad met mijn moeder, het was heel gezellig!

2 opmerkingen:

  1. wat een mooie gloss !
    en de oorbellen vind ik ( beiden ) ook errug mooi !
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! de oorbellen waren wel van hele slechte kwaliteit, ze waren heel snel al kapot :-(

      Verwijderen