maandag 25 februari 2013

mijn eerste outfit of the day

Ik vind het zelf heel leuk om bij andere een outfit of the day te lezen, maar was nog nooit op het idee gekomen om er zelf een te maken voor mijn blog. Ik had nog een cardigan die ik nog maar een keer had gedragen en bedacht er een outfit bij.
Dit is de outfit dan geworden. Een okergeel shirt en mijn grijze cardigan van H&M. Het shirt komt van een winkel genaamd the Stone. De broek komt ook van de H&M.
De robotketting komt van een tweedehands winkeltje. Ik zocht er eigenlijk spullen die ik kon pimpen, maar vond deze ketting. Sommige dingen die ze daar hebben zijn niet tweedehands maar ik weet niet of deze ketting niet tweedehands was. Hij zat namelijk wel aan een kaartje, maar op het kaartje stond SIX. Misschien komt hij daar vandaan.

Ik wou al heel lang zo'n ring met een kruis en toen ik er een bij V&D zag, was ik dan ook heel blij. Ik nam hem lekker mee!

Aan mijn andere hand heb ik een ring met een strikje, wat misschien een gekke combinatie is met dat stoere kruisje, maar goed. Deze ring komt ook van de V&D.

Qua make-up had ik geen zin in mijn dagelijkse mascara en eyeliner, dus draag ik alleen mijn NYC lipstain waar je eergisteren een artikel over kon lezen. Mijn haar draag ik vandaag zoals je kon zien in de bovenste foto's in een schuine vlecht.

5 opmerkingen:

  1. Leuke outfit!

    Doe je mee met mijn winactie? http://goldenmustaches.blogspot.com/2013/02/winactie-win-10-waardebon-glam-cosmetics.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje! Ik zal kijken of ik mee kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit vooral de strikjesring vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Blog. 5 stars!

    **** COMPLIMENTS *****

    BeantwoordenVerwijderen