zaterdag 23 februari 2013

Lipstain NYC

Ik heb nog nooit een lipstain geprobeerd, en aangezien ik ze op shoplogs erg vaak voorbij zag komen, vond ik het maar eens tijd worden. Ik zocht een donkerrood kleurtje, en dat heb ik bij deze ook gevonden.



Over de lipstain
Dit is hem dan, het is een lipstain van het merk NYC, nummer 497 genaamd 'Rock on Ruby'. Ik ben hier zo blij mee! Je voelt hem niet op je lippen, en dat vind ik ontzettend fijn. Bij lipgloss of lipstick voel ik het altijd heel erg zitten, en dat heb ik hierbij niet. Je kan ook gewoon eten en drinken zonder dat je eten of je glas rood word (dat heb ik namelijk heel vaak : P). Je kan ook gerust aan je lippen zitten zonder dat het er meteen af gaat, wat mij betreft, is dit ideaal! Al helemaal als je de prijs hoort: 3,99 maar. Het kan ook zijn dat hij in de opruiming was, aangezien heel veel winkels nu opruiming houden vanwege de overgang van het seizoen. Ik heb hem in elk geval op de dag dat ik dit artikel schrijf gekocht, 23 februari. Dus ren naar de dichstbijzijnde drogist, (als je hem wil kopen dan) en grijp je kans. Die van mij komt trouwens van Kruidvat.


Wat nou een lipstain is.
Om eerlijk te zijn, wist ik dat ook niet precies. Ik wist in elk geval dat het goed en lang op je lippen blijft zitten en dat het meestal een soort stiftje is. Een lipstain brengt aan als een vloeistof waar veel pigment in zit. Deze vloeistof trekt in je lippen waardoor deze extra lang blijft zitten. Hierdoor voel je hem ook niet zitten, aangezien hij 'in' je lippen zit en er niet 'op'. Hierboven zie je die van mij, die een stiftje is.


Waar zijn ze te koop.
Die van mij heb ik, zoals ik al zei van Kruidvat, als ik jou was zou ik daar maar eens gaan kijken. Ik denk dat je ze ook hebt bij andere drogisten, maar ik weet dat niet honderd procent zeker. Ik kon het ook niet vinden, helaas.

Hoe lang deze bleef zitten
Hij blijft niet de hele dag zitten, niet helemaal tenminste, want je ziet hem na een hele dag nog wel, alleen wat vervaagder. Hij blijft in elk geval zeker een paar uur zitten en je hoeft hem hoogstens een keer bij te werken in het midden van de dag.

Nou, ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en er wat aan hadden.
Babette


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen