dinsdag 26 februari 2013

Favorieten februari

Vandaag gaat mijn artikel over mijn favorieten van februari. Ik heb er niet heel erg veel, maar misschien is het toch wel leuk voor een artikel!
Qua muziek luisterde ik deze maand best vaak naar het liedje 'tonight tonight' van een bandje genaamd hot chelle rae. Het liedje kwam regelmatig op de radio en ik zocht het ook maar eens op op youtube. Sindsdien luister ik als ik muziek luister heel vaak naar dit liedje.
Jullie zagen deze ketting al in het vorige artikel, maar ik wil hem toch in dit artikel plaatsen, aangezien het mijn favoriete ketting van deze maand is. De kruisjesring en mijn strikjesring horen ook bij mijn favoriete sieraden van februari.
Bij mijn favoriete make-up van deze maand hoort sowiezo mijn nieuwe lipstain van NYC in de kleur 'Rock on Ruby'. Ik heb hem sinds ik hem kocht bijna elke dag gedragen, zo dol ben ik er op. Ik was gewoon al heel lang op zoek naar zo'n donkerrode kleur. Je kan er ook over lezen in mijn op één na laatste artikel.

Ik weet het, dit is niet bepaald spectaculair, maar ik kon dit toch niet weglaten bij mijn favoriete make-up. Ik heb deze eyeliner die afkomstig is van de Hema bijna elke dag op. Volgens mij is dit de enige zwarte eyeliner stift die ze bij Hema verkopen, aangezien er geen nummer of een naam opstond. Ik kan zo'n stiftje trouwens heel erg aanraden!

Dan heb ik ook nog deze lippenbalsem van het merk Burt's Bees die ik kocht bij de V&D in Den Haag. Ik vind deze hartstikke fijn, aangezien mijn lippen normaal al best droog zijn en in de winter al helemaal. Hij maakt je lippen echt zachter en het is zeker een aanrader!
Dan heb ik als tussendoortje deze maand heel vaak een bakje van deze overheerlijke bolognese chips genomen. Ik ben niet zo'n zoetekauw, dus heb ik als tussendoortje meestal een bakje chips. Deze maand vooral deze.

Nou, dit was het artikel alweer! Ik zei al, het zijn er niet veel, maar ik wou toch even mijn favorieten van deze maand laten zien!
Babette
















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen