vrijdag 1 februari 2013

Boekjes


Boekjes

Vandaag wou ik het hebben over wat de titel eigenlijk al zegt; boekjes! Niet echt over boeken als in boeken om in te lezen, maar boekjes om dingen in op te schrijven.
Ik dacht eens na over wat ik eigenlijk opschrijf, en dat is dan toch nog best wel veel! IK gebruik dagelijks in totaal vier boekjes, schriften, je snapt het punt.


Als eerste dit schrift. Je moet maar even niet op het hoe overleef ik-hartje letten, deed ik namelijk ook niet. Ik vond het (behalve het feit dat het van hoe overleef
ik is) toch een heel leuk schrift. Ik schrijf hier lijstjes in op. En dan geen overzichtelijke nuttige lijstjes, maar lijstjes over mijn gedachte gangen. Bijvoorbeeld: Wat zijn grappige scheldwoorden met fruit? en dan de punten er onder. Ik vind het wel leuk en grappig om lijstjes te maken en ik doe het dan ook graag. Ik doe het niet elke dag, maar wel vaak.

Dan dit boekje. Ik heb er tot nu toe nog niks in geschreven, maar mijn plan is alles er in te zetten. En dan zul je je misschien afvragen wat ik bedoel met alles, en daarmee bedoel ik alles! Van ideeën voor mijn site tot random gedachtes. Ik ben van plan hier mijn eigen persoonlijke boekje van te maken. Misschien een leuke tip. Het boekje komt trouwens van de HEMA, ik vind altijd dat ze daar leuke schriftjes en schoolspulletjes en al dat soort dingen hebben.

Nog een leuk detail van dit leuke knalroze boekje is dat er bij de voorkant aan de binnenkant een vakje in zit waar je van alles in kan stoppen! Toen ik dit boekje kocht, wist ik dat niet, dus dat was een leuke verrassing!


Dan dit leuke (en eigenlijk een van de meest nuttige) boekje. Het is een to do boekje van de HEMA. Ik zal uitleggen wat het is. Het is een boekje met aan de binnenkant gewoon lijntjes, maar dan met af vink vakjes ervoor, zodat je de dingen die je gedaan hebt af kan vinken. Ik vind dit een heel leuk boekje, ondanks de best wel simpele voorkant. Ik schrijf hier dus hele serieuze lijstjes in met dingen die ik van mezelf moet doen, als afspraken maken met de kapper, mijn nagels opnieuw lakken (oke dat was niet zo’n hele serieuze) of iets kopen wat ik nodig heb.


Dan heb ik dit boekje waarin ik outfits plan. De make-up voor die dag schrijf ik er ook in. Dit boekje komt (drie keer raden) van de HEMA. Dit boekje kocht ik echt jaren geleden, met als doel hem te versieren. Ik had gewoon zin om een boekje te versieren. Jarenlang lag dit boekje in mijn la. Ik was het ding bijna vergeten tot ik mijn bureau la op ging ruimen en bedacht dat ik er outfits in kon plannen.


Goed, dit was mijn  eerste (echte) artikel op deze site. Ik hoop dat jullie er van hebben genoten!
Babette

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen